ÜYELİK
1) Nasıl üye olabilirim?
Sitemizin sağ üst kısmında yer alan “Üye Girişi/Üye Ol’’ bölümünden, üyelik formunu doldurarak
ücretsiz üye olabilir, hızlı ve güvenli alışverişe hemen başlayabilirsiniz.
2) Neden üye olmalıyım?
Sipariş verebilmek ve vermiş olduğun siparişlerin durumu hakkında bilgi edinmek, kampanyalardan haberdar olabilmek,
sana özel sunulan kampanya ve avantajlardan faydalanabilmek için üye olman gerekmektedir.
3) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
kifidis.com.tr adresinden üye olmadan da alışveriş yapabilirsin. Fakat kargo takibi ve siparişlerin hakkında size
daha iyi hizmet verebilmek için üye olmanı tavsiye ederiz.
4) Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Kullanıcı adın ve şifren ile üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden üyelik bilgilerini güncelleyebilirsiniz.
5) Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifreni unuttuğunda üye girişi bölümünde bulunan “Şifremi Unuttum” linkine tıklaman ve karşına gelen talimatlara uymanız
yeterli olacaktır. Eğer unuttum maili tarafınıza ulaşmadı ise sisteme kayıt olduğunuz mail olduğundan emin olunuz.
Bazı durumlarda mail adresindeki "_", "-", nokta, virgül gibi yazım hataları üyelik kaydında yapılabiliyor. Yeniden üye olmayı deneyebilirsiniz.
ALIŞVERİŞ VE SİPARİŞ
1) Ödeme yapmak güvenli mi?
Kifidis Online Shop’ta kredi kartı ve ATM/debit kart ile alışveriş yapabilirsiniz.
SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranı, senin dışında kimse görüntüleyemez ve ulaşamaz. Kredi kartı
numaranı girdiğiniz anda numarana ait bilgiler şifrelenerek bankana gönderilir. Şirketimiz dahil olmak üzere üçüncü
şahıslar tarafından bilgilerinin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgilerin, sadece siz
ve bankanız arasındadır.
2) Nasıl ödeme yapabilirim?
Siparişlerinin ödemesini kredi kartı, banka kartı ve havale ile yapabilirsiniz.
3) Kapıda Ödeme ile sipariş oluşturabilirmiyim?
Kifidis online shop'ta kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
4) Hangi kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirim?
Kifidis online shop'ta bonus, axess, world ve maksimum kredi kartlara 3 veya 5 taksit yapılmaktadır. Debit/banka kartlarına tek çekim yapmaktadır.
Hediye kuponum bulunmakta nasıl kullanabilirim?
%5 yeni üyeliğe verilen hediye kuponumuzu sistemimize katıy olduğunuz mail adresinize gönderilen kod ile kullanabilirsiniz.
Sepet sayfasında alt kısımda bulunan hediye kuponu alnına kuponunuzu girip kaydetmelisiniz. Üyelik girişi yapılmadan mailinize gelen kodu kullanamazsınız.
Üyelik girişi ile deneyiniz. Çarkıfelek modülümüzden kazanılan hediye çekleri size verilen süreler kullanılmalıdır.
Her kullanıcı çarkıfelek kuponlarını tek sefer kullanabilmektedir. Kuponunuzun aktif olup olmadığını hesabım menüsünden kuponlarım kısmından kontrol edebilirsiniz.
5) Siparişimin onaylandığını nasıl anlarım?
Siparişin onaylandığında sistemde kayıtlı olan telefon numaranıza sms ile bilgilendirme mesajı gelmektedir. Ayrıca, Online Shop’a üye girişi yaparak “Hesabım” bölümünden de siparişinle ilgili detayları takip edebilirsiniz.
6) Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Kargoya teslim edilmedi ise siparişinizde renk ve beden değiştirebilirsiniz. Ürün kargoya teslim edildi ise değişim talebi oluşturup ürünü bizlere tekrar gönderebilirsiniz.
Yine de aradığınızı bulamazsanız ve yanlış bir sipariş oluşturduğunuzu düşünürseniz, WhatsApp destek ile müşteri temsilcimize ulaşabilir, gerekli değişiklikleri
yapabilirsiniz.
7) Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?
Siparişin kargoya teslim süresi 2-10 iş günüdür. Kampanya dönemlerinde, yoğun dönemlerde ve aracı kargo şirketinin çalışma saatlerine - tatil günlerine göre değişiklik gösterebilmektedir.
7) Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişini oluşturduktan hemen sonra iptal etmek isterseniz hesabım menüsünden oluşturduğunuz siparişi seçerek iptal edebilirsiniz.
Kargo çıkışı yapılmadığından emin olduktan sonra bu işelemi yapmanızı tevsiye ederiz. Kargo detay sekmesinden bu kontrolünüzü gerçekleştirebilirisiniz.
Kargoya verilen siparişlerini ise size ulaştıktan sonra iade yöntemiyle kolayca
iptal edebilirsiniz.
KARGO VE TESLİMAT
1) Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Online Shop’ta almış olduğunuz ürünler Yurtiçi Kargo tarafından sizlere teslim edilmektedir.
Yazmış olduğunuz adrese hizmet veren kargolar siparişinizi oluşturur iken teslimat alanında çıkmaktadır. Kargo tercihinizi bu yönde yapabilirsiniz.
2) Kargo gönderim ücretleriniz ne kadardır?
2000 TL altı verilen siparişlerinde kargo ücreti tüm Türkiye’ye Yurtiçi Kargo ile 40 TL'dir.
2000 TL ve üzeri siparişlerde ise tüm Türkiye’ye Yurtiçi Kargo ücretsizdir.
3) Gönderim alanlarınız nerelerdir?
Online Shop siparişleriniz tüm Türkiye’ye hızlı ve eksiksiz bir şekilde gönderilmektedir.
4) Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?
Online Shop’a üye girişi yaparak ‘Hesabım/Siparişlerim’ bölümünden ya da en alt kısımda bulunan sipariş takibi butonuna
tıklayarak siparişinin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Bazı durumlarda siparişleriniz farklı depolardan tedarik edilir. Daha hızlı çıkış amacı ile parçalı gönderimler yapılabilir.
Bu tür siparişlerde seçmiş olduğunuz kargo şirketi sizleri sms veya e-mail ile bilgilendirmektedir. Bilgilendirme yapılmadı Kifidis iletişim adreslerinden bize ulaşabilirsiniz.
5) Siparişim kargoya verildi mi?
Siparişin kargoya teslim edildiğinde tarafımızdan sms ile bilgilendirileceksiniz.
Kargoya verildikten sonra siparişlerim kısmından kargo detayını inceleyerek siparişinizin nerede olduğunu kontrol edebilirsiniz.
Dağıtıma çıkartılırken kargo firması tarafından gönderilen kargo kabul kodunuzu kuryeye iletmeyi unutmayınız.
6) Siparişim eksik/yanlış/hasarlı gönderilirse ne yapmalıyım?
Kifidis iletişim adreslerinden bize ulaşabilirsiniz.
ÜRÜN İADESİ & DEĞİŞİMİ
1) Online Shop’tan aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
www.kifidis.com.tr adresinden hesabım bölümünden siparişiniz için iade veya değişim talebi oluşturunuz.
İade ya da değişim yapılacak ürün veya ürünlerinizi faturası ile birlikte ürün paketine koyunuz. Siparişi teslim aldıktan 14 gün içinde ürün iadesi kabul edilmektedir.
14 günü geçen ürün iadeleriniz kabul edilmeyecektir. Kargo ücreti tüketici tarafından ödenecektir.
Gönderinizi, Yurtiçi kargo Müşteri kodu: 213112481 ve İade onay kodunuz: 4012023481 numaraları ile adresimize kargolayabilirsiniz.
İade adresimiz: "Merkez Mahallesi, Ahenk Sokak, No: 2 Bomonti, Şişli, İstanbul"
Herhangi bir Kifidis mağazasından da ürününüzü değiştirebilir ve farklı bir ürün alabilirsiniz.
Bu işlemi yaparken hesabım menüsünden iade talebi oluşturup notlar kısmına iade edeceğiniz mağazamızın ismini yazıp talep oluşturmalısınız.
Tarafınıza sipariş ile beraber gönderilen iptal,iade,değişim kartına ve faturanız iade veya değişim nedeninizi yazınız.
Havale ödeme ile gerçekleştirdiğiniz siparişlerinizde iade talebi oluştururken:
Hesabım menüsünden iade talebi oluşturup iade seçeneklerinden iban bilgilerinizi ve hesabın sahibinin isim-soyisim bilgilerini giriniz.
Faturanıza iban bilgilerinizi ve hesabın sahibinin isim-soyisim bilgilerini yazarak iade pakediniz içine koyunuz.
Aksi taktirde iban bilgisi tarafımıza ulaşmasının ardından 14 gün içinde iadeniz gerçekleşecektir.
İadesi kabul edilmeyen durumlar nelerdir?
4) Ürünüm kusurlu gönderildi ne yapmalıyım ?
Kusurlu olduğunu düşündüğünüz ürününüz var ise Kifidis inceleme ekibi ürünlerinizi inceleyip sizlere dönüş yapmaktadır.
Ürününüzü iade adres ve bilgilerimiz ile tarafımıza gönderiniz. Fatura üzerine sorunu yazarak iletmeniz rica olunur. Ürünün iadesi veya değişim talebini de faturanıza eklemelisiniz.
İnceleme süresi 7 ile 20 iş günü arasında değişiklik göstermektedir.
3) İade ettiğim ürün/ürünlerin bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?
Adresimize ulaşan iade ettiğin ürünlerin öncelikle iade prosedürlerine uygunluğu kontrol edilmektedir. İade prosedürlerine
uygun olan ürünlerin iade süreci maximum 14 iş günü içerisinde başlatılır. Bankaya aktarılan sipariş iadeleri banka yoğunluğuna göre banka tarafından yapılır.
İlgili tutarın hesabına aktarıldığı bilgisi sistemlerimizde kayıtlı olan e-mail adresinize ve sms ile yapılmaktadır. Bilgilendirme
e-mailinden sonra ilgili tutarın hesabınıza aktarılması banka prosedürlerine bağlı olarak değişimektedir.
4) İade için göndereceğimiz ürünleri hangi adrese göndermemiz gerekiyor?
İADE ADRESİMİZ: "Merkez Mahallesi, Ahenk Sokak, No: 2 Bomonti, Şişli, İstanbul"
Yurtiçi kargo Müşteri kodu: 213112481 ve İade onay kodunuz: 4012023481 numaraları ile adresimize kargolayabilirsiniz.
Müşteri Temsilcimiz: 0(850) 474 00 19 (100-153 dahili tuşlayabilirsiniz)
WP hattı: 05334978526
İletişim için tıklayınız.