• 2000 TL ve üzeri alışverişlerinizde ücretsiz kargo
  • 14 gün içinde iade hakkı
  • Güvenli Alışveriş

İade, İptal & Değişim

1) Online Shop’tan aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Siparişi teslim aldıktan 14 gün içinde ürün iadesi kabul edilmektedir. 14 günü geçen ürün iadeleriniz kabul edilmeyecektir. 14 günü geçen kargolar tarafımıza ulaşır ise kargo ücreti tüketici tarafından ödenecektir. 14 günü geçmeyen iade talebiniz var ise kargo ücreti şirket tarafından  ödenir. İade kodunuzu şubeye iletmelisiniz.. 

1. www.kifidis.com.tr adresinden hesabım bölümünden siparişiniz için iade veya değişim talebi oluşturunuz.

3.Tarafınıza sipariş ile beraber gönderilen iptal,iade,değişim kartına veya faturanıza iade veya değişim nedeninizi yazınız.

2.İade ya da değişim yapılacak ürün veya ürünlerinizi faturası ile birlikte ürün pakedine koyunuz. 

3.Gönderinizi,  Yurtiçi kargo Müşteri kodu: 213112481 ve İade onay kodunuz: 4012023481 numaraları ile adresimize kargolayabilirsiniz. 

İade adresimiz: "Merkez Mahallesi, Ahenk Sokak, No: 2 Bomonti, Şişli, İstanbul"


Herhangi bir Kifidis mağazasından da ürününüzü değiştirebilir ve farklı bir ürün alabilirsiniz.
Bu işlemi yaparken hesabım menüsünden iade talebi oluşturup notlar kısmına iade edeceğiniz mağazamızın ismini yazıp talep oluşturmalısınız.


Havale ödeme ile gerçekleştirdiğiniz siparişlerinizde iade talebi oluştururken:

Hesabım menüsünden iade talebi oluşturup notlar kısmına iban bilgilerinizi ve hesabın sahibinin isim-soyisim bilgilerini giriniz.
Faturanıza iban bilgilerinizi ve hesabın sahibinin isim-soyisim bilgilerini yazarak iade pakediniz içine koyunuz.
Aksi taktirde iban bilgisi tarafımıza ulaşmasının ardından 14 gün içinde iadeniz gerçekleşecektir.

2) İadesi kabul edilmeyen durumlar nelerdir?


3) İade ettiğim ürün/ürünlerin bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?
Adresimize ulaşan iade ettiğin ürünlerin öncelikle iade prosedürlerine uygunluğu kontrol edilmektedir. İade prosedürlerine
uygun olan ürünlerin iade süreci maximum 14 iş günü içerisinde başlatılır. Bankaya aktarılan sipariş iadeleri banka yoğunluğuna göre banka tarafından yapılır. 
İlgili tutarın hesabına aktarıldığı bilgisi sistemlerimizde kayıtlı olan e-mail adresinize ve sms ile yapılmaktadır. Bilgilendirme
e-mailinden sonra ilgili tutarın hesabınıza aktarılması banka prosedürlerine bağlı olarak değişimektedir.


4) İade için göndereceğimiz ürünleri hangi adrese göndermemiz gerekiyor?

İADE ADRESİMİZ:  "Merkez Mahallesi, Ahenk Sokak, No: 2 Bomonti, Şişli, İstanbul"

Yurtiçi kargo Müşteri kodu: 213112481 ve İade onay kodunuz: 4012023481 numaraları ile adresimize kargolayabilirsiniz.

Müşteri Temsilcimiz:  0(850) 474 00 19 (100-153 dahili tuşlayabilirsiniz)

WP hattı: 05334978526

İletişim için tıklayınız.