+90 (212) 296 8303 Telefon Destek Hattı
ÜRÜN ARA

İade, İptal & Değişim

İade işlemini nasıl yapabilirim?

  1. İade edilecek ürün veya ürünler ile birlikte faturayı ürün paketine koyun.
  2. Paketi Aras Kargo ile teslim aldığınız gün de dahil olmak üzere 14 gün içerisinde aşağıdaki adresimize ücretsiz olarak gönderin.

İade adresimiz: "Bomonti Ahenk Sokak No:2 Şişli/İSTANBUL"

 

İPUCU: İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden kargo gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşanmaması adına gönderi kodunuzu saklayın.

 

İade politikanız nedir?

 

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

 

 

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?

Evet gönderebilirsiniz.

 

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

 

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

 

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

 

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?